Szczegółowy program kursu
Start w GIRLdev to:
5 dwudniowych spotkań szkoleniowych
10 h indywidualnych konsultacji on-line
Dodatkowo każda uczestniczka może skorzystać z kursu on-line i poszerzyć swoją wiedzę w jednej z czterech działek:
– Experience Design
– Game Design
– Game Development
– Project Management.
Stacjonarne szkolenia weekendowe - terminarz spotkań
Białystok:
Zjazd I. 14-15 września 2024 I Wstęp do tworzenia gier/Charakterystyka gracza i projektowanie gier
Zjazd II. 28-29 września 2024 I Programowanie gier na silniku Unity/Tworzenie gier w rozszerzonej rzeczywistości
Zjazd III. 5-6 października 2024 I Programowanie gier na silniku Unity/Tworzenie gier w rozszerzonej rzeczywistości
Zjazd IV. 19-20 października 2024 I Grywalizacja jako narzędzie marketingowe i społeczne/Budowanie mechaniki gry, tworzenie scenariuszy, implementacja gotowych assetów graficznych i muzycznych
Zjazd V. 9-10 listopada 2024 I Jak prezentować grę i tworzyć jej prezentację/Gry jako produkt – jak zaplanować mikropłatności w grze, model biznesowy gry
Lublin:
Zjazd I. 14-15 września 2024 I Wstęp do tworzenia gier/Charakterystyka gracza i projektowanie gier
Zjazd II. 5-6 października 2024 I Grywalizacja jako narzędzie marketingowe i społeczne/Budowanie mechaniki gry, tworzenie scenariuszy, implementacja gotowych assetów graficznych i muzycznych
Zjazd III. 19-20 października 2024 I Programowanie gier na silniku Unity/Tworzenie gier w
rozszerzonej rzeczywistości
Zjazd IV. 9-10 listopada 2024 I Programowanie gier na silniku Unity/Tworzenie gier w
rozszerzonej rzeczywistości
Zjazd V. 16-17 listopada 2024 I Jak prezentować grę i tworzyć jej prezentację/Gry jako
produkt – jak zaplanować mikropłatności w grze, model
biznesowy gry
Rzeszów:
Zjazd I. 21-22 września 2024 I Wstęp do tworzenia gier/Charakterystyka gracza i projektowanie gier
Zjazd II. 28-29 września 2024 I Grywalizacja jako narzędzie marketingowe i społeczne/Budowanie mechaniki gry, tworzenie scenariuszy, implementacja gotowych assetów graficznych i muzycznych
Zjazd III. 19-20 października 2024 I Jak prezentować grę i tworzyć jej prezentację/Gry jako produkt – jak zaplanować mikropłatności w grze, model biznesowy gry
Zjazd IV. 16-17 listopada 2024 I Programowanie gier na silniku Unity/Tworzenie gier w rozszerzonej rzeczywistości
Zjazd V. 23-24 listopada 2024 I Programowanie gier na silniku Unity/Tworzenie gier w rozszerzonej rzeczywistości
Kurs on-line - oferta
Ścieżka Experience Design
- kompozycja
- Gimp #1. interfejs
- Gimp #2. warstwy
- Gimp #3. alfa
- Gimp #4. mieszanie warstw
- Gimp #5. projekt skrzyni
- Blender #1. interfejs
- Blender #2. nawigacja
- Blender #3. widoki
- Blender #4. gizmo
- Blender #5. poruszanie
- Blender #6. obracanie
- Blender #7. skalowanie
- Blender #8. zapisywanie skali
- Blender #9. kursor 3D
- Blender #10. układ orientacji
- Blender #11. podstawowe bryły
- Blender #12. tryb edycji
- Blender #13. model skrzyni cz. 1
- Blender #14. praca z krzywymi
- Blender #15. model skrzyni cz. 2
- Blender #16. wstęp do rzeźbienia
- Blender #17. rzeźbienie – pędzle
- Blender #18. rzeźbienie skrzyni
- Blender #19. mapowanie UV
- Blender #20. materiały PBR
- Blender #21. wypalanie normal map
- Blender #22. malowanie tekstury
- Blender #23. eksport do Unity
- Blender#24. rigowanie
- udźwiękowienie #1. warstwy audio
- udźwiękowienie #2. współpraca z devami
- udźwiękowienie #3. warsztat dźwiękowca
- udźwiękowienie #4. wtyczki i procesory
- udźwiękowienie #5. implementacja
- udźwiękowienie #6. podsumowanie
Ścieżka Game Design
- rozpoczęcie projektu
- projektowanie rozgrywki
- warstwa audiowizualna
- narracja w grze
- jak utrzymać gracza
- gatunki gier #1. gry akcji i platformowe
- gatunki gier #2. gry przygodowe
- gatunki gier #3. gry symulacyjne
- gatunki gier #4. gry fabularne
- gatunki gier #5A. gry strategiczne
- gatunki gier #5B. gry strategiczne
- gatunki gier #6. łamigłówki i gry przygodne
- gatunki gier #7. gry FPS
- gatunki gier #8. gry sportowe
Ścieżka Game Development
- wprowadzenie do Unity
- komponentowa budowa obiektów
- podstawy skryptowania cz. 1
- podstawy skryptowania cz. 2
- silnik fizyczny
- interakcje ze światem
- interfejs użytkownika
- sposoby szukania błędów
- animacje na obiektach
- zewnętrzne zasoby treści
- poruszanie kamerą
- tworzenie AI
- rozszerzanie edytora
- interfejs gry #1. czym jest interfejs
- interfejs gry #2. interfejs jako metafora
- interfejs gry #3. sygnały i szumy
- interfejs gry #4. zarządzanie uwagą graczy
- interfejs gry #5. znaczenie kontrolerów
- interfejs gry #6. testowanie interfejsu
Ścieżka Project Management
- na czym polega zarządzanie
- przydatne narzędzia
- metodyki zarządzania
- ścieżka krytyczna
- kamienie milowe
- dobre praktyki
- wspomaganie produktywności
- teamwork#1. metodyki zwinne
- teamwork#2. kanban
- teamwork#3. scrum
- teamwork#4. gamedesign i biznes
- teamwork#5. macierze odpowiedzialności
- teamwork#6. motywacja
- teamwork#7. style działania