Tworzymy zgrany, wesoły zespół otwarty na nowe osoby i pomysły!

Tworzymy zgrany zespół otwarty na nowe osoby i pomysły!


Darek Figura
Prezes Zarządu Fundacji dbam o relacje z partnerami, szukam pomysłów na nowe działania
Od początku istnienia Fundacji inicjowałem, koordynowałem i realizowałem wiele działań. Obecnie mam więcej czasu na przyciąganie ciekawych osób i projektów do Teatrikonu. Dbam o relacje z partnerami, szukam nowych pomysłów na inicjatywy, a przede wszystkim zachęcam aktywne osoby do działania. Pełnię funkcję Prezesa Zarządu.

Joanna Ciesielka
Członkini Zarządu Fundacjizajmuję się stroną organizacyjną projektów oraz kwestiami administracyjnymi
Najlepiej czuję się w koordynowaniu działań i ich realizacji od strony organizacyjnej. Za mną m.in. Lokomotywy, Stacje Kultury, międzynarodowy Kaleidoscope czy koordynacja ManuKultury. Obecnie najczęściej można mnie spotkać przy projekcie Masz Głos i ogarnianiu bieżących spraw administracyjnych Fundacji.

Jakub Barański
Członek Zarządu Fundacji koordynuję ogół realizowanych projektów i dbam o realizację strategii promocji oraz wymianę informacji wewnątrz fundacji
Przez lata współpracy i działania w Fundacji byłem zaangażowany w wiele różnych inicjatyw. Za najważniejsze uważam: Dom Kultury Narnia, LubelUp oraz Turniej Trójgamiczny. Obecnie jestem członkiem zarządu Fundacji, a moim głównym zadaniem jest koordynacja ogółu realizowanych przez nas projektów.

Anna Łapińska
Koordynatorka Kosmosu: Przestrzeni Młodych, Animatorkadbam o osoby, odwiedzające Kosmos; koordynuję pracę zespołu i czuwam nad wydarzeniami, które mają miejsce w Kosmosie
Artystka interdyscyplinarna, edukatorka i animatorka kultury, absolwentka Wydziału Scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
W Fundacji Teatrikon koordynuję działanie przestrzeni młodych „Kosmos” oraz projekt „Stacje Kultury”. Organizuję aktywności społeczne i kulturalne dla młodzieży, które wspierają młodych ludzi w zdobywaniu nowych umiejętności i rozwoju osobistym.
Pasjonuję się kulturą ludową i szeroko pojętą sztuką.

Michalina Broda
Koordynatorka projektu Miejsca Aktywności Lokalnej MAL Szerokie Możliwości, Animatorka dbam o każdą osobę, która odwiedzi MAL Szerokie Możliwości, planuję działania, opiekuję się przestrzenią
Z Fundacją jestem związana od 2024 r. Obecnie moje działania skupiają się na koordynacji Miejsca Aktywności Lokalnej Szerokie Możliwości i dbaniu o samopoczucie naszych Gości. Prowadzę również kreatywne warsztaty dla osób w każdym wieku.

Klaudyna Mach
Członkini zespołu logistycznego, Animatorkanajlepiej czuję się w działaniach organizacyjno-logistycznych, kontaktuję się z partnerami projektów
Swoją przygodę z Fundacją rozpoczęłam od stażu trenerskiego w 2019 roku. Najlepiej czuję się w działaniach organizacyjno-logistycznych, w których mogę wspierać i dbać o osoby uczestniczące w projektach. Projekty, w które byłam zaangażowana to: Turniej Trójgamiczny, Cyberiada, Akademia Miasto, Szkolne Budżety Obywatelskie. MAL Szerokie Możłiwości, Kosmos: Przestrzeń Młodych

Katarzyna Plebańczyk
Członkini zespołu organizacyjnego, Animatorkazajmuję się sprawami organizacyjnymi, wspieram koordynację projektów
Do Fundacji dołączyłam w 2021 roku podczas pracy przy projekcie Cyberiada; udzielałam się również przy Akademii Miasto. Obecnie zajmuję się wspieraniem działań Fundacji pod względem organizacyjnym i pomocą w koordynacji projektów.

Jakub Kloc
Członek zespołu projektowego, Animator, koordynator projektówdbam o osoby uczestniczące w projektach, koordynuję projekt Lokomotywy, jestem animatorem Kosmosu
Jestem animatorem społecznym, koordynatorem projektów, liderem młodzieżowym. II Wicemarszałek Parlamentu Dzieci i Młodzieży Województwa Lubelskiego. W Fundacji koordynuję projekt „Lokomotywy”, animuję przestrzeń „Kosmos” oraz wspieram projekt „Start w GIRLdev”. Specjalizuję się w komunikacji, pracy metodą projektu i edukacji obywatelskiej. W pracy z zespołami łączę inspirację z odpowiedzialnością operacyjną

Andrzej Spodyniuk
Kierownik administracyjnyjestem odpowiedzialny za sprawy biurowe, księgowe i kadrowe
Swoją współpracę z Fundacją rozpocząłem od stażu jako pracownik biurowy w dziale księgowości w 2017 r. Obecnie jestem odpowiedzialny za szereg działań: umowy, rozliczenia, księgowość, archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji, organizacja urlopów wypoczynkowych, sprawozdania do GUS.

Beata Twardowska
Koordynatorka działań marketingowychjestem odpowiedzialna za działania promocyjne zarówno Fundacji jak i poszczególnych jej projektów
To, czym się zajmuję, traktuje nie tylko jako pracę, ale przede wszystkim pasję.
Od kilkunastu lat moje serce i rozum należą do działań, skupiających się wokół autentycznego wzrastania marek. Specjalizuję się w reklamach Meta i Google Ads, organizacji eventów oraz pisaniu tego, co ludzie naprawdę lubią czytać. Ostatnimi czasy przyciąga mnie rozwój w kierunku marketingu kultury. Często nazywają mnie „złotą rączką marketingu”.